30 noiembrie 2013

Tarziu de toamna


Tarziu in toamna revin in casuta comorilor delicioase. Revin in ultima zi a toamnei ca sa va doresc un decembrie de poveste, o iarna splendida asa cum a fost si toamna care tocmai a trecut.
Multe lucruri bune mi s-au intamplat in ultima vreme, dar toate au necesitat prezenta mea suta la suta.

Turtitele m-au condus pe un drum atat de frumos cum nu mi-as fi imaginat vreodata. Dupa Campionatul de Gatit din septembrie despre care nici acum n-am reusit sa scriu, turtitele si-au dorit sa vina mai repede Craciunul. Dorinta le-a fost indeplinita de catre Andreea Stor, care ne-a invitat la un atelier de design floral minunat denumit Colors of Christmas, tocmai in inima bisericii.

Voi scrie despre aceasta aventura a noastra cu alta ocazie (poate la primavara :) daca lucrurile continua in acest mod ). Va invit insa pe pagina de facebook a Comorilor Delicioase ca sa vedeti cum straluceau micutele bijuterii cu aroma de scortisoara in lumina blanda a bisericii.
Sneak peak? Ei, hai ca nu mor daca va satisfac curiozitatea chiar aici.
Am intrat binisor in atmosfera Craciunului. De atunci nici nu m-am oprit. Este gata prima colectie de turta dulce pentru Craciun si urmeaza altele cat de curand.
Hai sa ne intoarcem insa la toamna. Va arat si o poza de la Campionatul de Gatit. Omagiu toamnei, panoul "Fall into Comori Delicioase":

 A fost o toamna frumoasa atat pentru mine cat si pentru micile mele comori. Imbelsugata, plina de aventuri minunate.
E foarte placut sa-mi amintesc toate acestea acum, tarziu in toamna.







 Nu pot sa va promit ca voi incepe sa scriu regulat pe blog. Nu acum, cand e sezonul cel mai aglomerat in lumea turtelor dulci.
Sa va intoarceti insa neaparat aici, pentru ca pregatesc o surpriza pentru voi.
Vom incepe un concurs cu premii de Craciun peste cateva zile.
Va doresc o iarna linistita, cu zapada imaculata, cu rasete de copii si multe cadouri. Va imbratisez cu drag.


18 comentarii:

  1. Draga mea , chiar daca stiu tot ce ai mesterit tu in ultima vreme ;) , ma bucur nespus de mult ca ai asternut azi aici , cateva cuvinte insotite de cele mai frumoase turtite dulci !!! Frunzulitele sunt atat de gingase incat nu-mi mai pot lua ochii de la ele !! <3 <3
    O seara minunata si mult spor in tot ceea ce faci !! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Adinus. Multumesc pentru vizita, pentru cuvintele frumoase, dar si pentru ca m-ai impins de la spate sa scriu din nou pe blog. Cred ca ar trebui sa te iau director executiv aici, in casuta. :)))
      Te imbratisez cu drag si iti doresc un weekend frumos! <3

      Ștergere
  2. Pentru asta sunt prietenii , draga mea !!! ;) <3 <3
    O voi face cu drag de fiecare data cand consider eu ca este nevoie !! ;)
    Pupici mii !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, Doamne! Ma incanta sa fiu prietena ta, draga mea Adina. Oare cat timp a trecut de cand am facut primii pasi catre aceasta frumoasa relatie? Cred ca mai mult de un an. Hm, suntem prietene vechi deja. Ia te uite domnule ca am uitat sa sarbatorim primul an de prietenie. :)))
      Pup dulce si te imbratisez cu mult drag. <3

      Ștergere
  3. A fost o incantare sa citesc aceasta postare, sa ma bucur de toamna ta frumoasa, fiindca eu am avut o toamna mai trista si aproape ca nu am mai avut ochi pentru culorile frunzelor ratacite pe alei.Te felicit, suflet dulce, de artist! Esti o sursa inepuizabila de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare foarte rau sa aud ca nu ai avut o perioada buna, Gela. Toti trecem prin perioade frumoase si altele mai triste. Drept vorbind, nici eu n-am prea avut ochi pentru frumusetile toamnei. Am stat aplecata prea multa vreme asupra turtelor mele. Dar asta nu ne impiedica sa ne-o inchipuim asa caum ne-ar fi placut noua sa fi fost.
      Iti doresc o iarna mult mai frumoasa si linistita!
      Te imbratisez cu drag! <3

      Ștergere
  4. Sunt adevarate comori delicioase si pretioase!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela draga. Iti multumesc ca ai venit in vizita. Sper sa mai termin cu turtele astea ca sa pot intoarce si eu vizitele voastre. Pup! <3

      Ștergere
  5. Mare, mare bucurie sa te revad mai Ritooooo ! Tu si turtele fermecate reusiti sa ma viriti intr-o atmosfera de sarbatoare care-mi pica tare bine la suflet! Nu-mi mai ramine decit sa inchid ochii, sa astept sa ninga frumos si sa cred ca Mosu' va veni si-n ograda mea anul asta! Daca nu a si venit deja !!!! ;)
    Cu mult drag te imbratisez si ... astept concursul, sa stii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mala draga mea, esti binevenita in lumea mea de turtite. Asa-i ca parca-s fermecate turtele astea? Trag de mine si atunci cand planuiesc sa le las deoparte o vreme. Intr-un pic de vreme n-ai decat sa-ti deschizi ochii larg sa vezi fulgii aievea. Eu sunt sigura ca o sa te viziteze Mosul. Si nu oricum, ci cu tolba plina cat sa te bucure cel putin pentru toata iarna. Tocmai pregatesc o mica scena pentru concursul pe care-l planific inca de anul trecut. Iti doresc numai bine si multe zambete!
      Pup cu drag! <3

      Ștergere
    2. Eheiii Rita maicuta mea, fermecate zau ca sunt!
      Si nu vreau domne' sa ninga, vreau sa se termine iarna asta care ma stoarce cu frigul ei chiar daca sarbatorile sunt cele mai asteptate!
      Iar Mosu' saracu', vai de mama lui ca-mbatrinit de atita umblatura pe coclauri! Un gind bun din partea lui e destul si zau ca nu glumesc.
      Ma facusi domne curioasa cu concursul asta! Pina atunci, sufulca-ti minecutele si da-i bataie de fa minunatiile tale care imbucura ochiul si spiritul!
      Te tucalesc cu drag, Rita!

      Ștergere
    3. O sa vezi ca nu-i chiar asa batran mosul nostru. :))))
      Auzi, draga de tine, dar nu te poti imbraca grosut, sa nu mori de frig?
      Hai ca esti un suflet de poet. Treci peste frig si bucura-te de ce ne ofera natura.
      Te imbratisez cu mare drag!

      Ștergere
  6. Everything shown here is just simply beautiful! You are so very talented.

    RăspundețiȘtergere
  7. Incredibil de frumos si bun gust! Nu-mi pot lua ochii de la ele!
    Pupici, Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mihaela. Ma bucura enorm cand aud ca va plac creatiile mele. Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  8. Cat de mult ma bucur ptr toate lucrurile bune pe care le traiesti.. >:D<
    La cat mai multe realizari profesionale, si la cat mai multe minunatii realizate! Sunt SUPERBE!!! Parca pe zi ce trece devin mai perfecte.. :)
    Pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona draga, ma bucur foarte mult de vizita ta. Sa nu lipsesti de la concurs! Tocmai acum pregatesc surprizele de Craciun. Sper sa fii printre castigatori. Pup!

      Ștergere