13 decembrie 2013

Cadouri de Craciun de la Comori Delicioase si de la Bunatati din Natura



Iar a trecut un an. Intrucat am lipsit foarte mult din casuta Comorilor Delicioase, de Craciunul acesta voi lasa turtitele sa mearga acolo unde va decide norocul. Am incredere ca ele vor ajunge exact acolo unde le e sortit sa isi petreaca Craciunul, la cei care au mai mare nevoie de un zambet larg.

Ramona, prietena mea de la Bunatati din Natura, s-a oferit sa completeze cadourile cu delicioasele sale dulceturi: Nuci verzi cu scortisoara si Sirop de flori de salcam.


A cules nucile verzi si florile de salcam din curtea sa pentru a le transforma in delicii care ne relaxeaza si ne bucura sufletul in lunile de iarna.
Consider ca sunt cele mai potrivite cadouri de Craciun alaturi de turta dulce. Ma bucur in secret ca am o astfel de asociere la turtite. Sunt mai mari sansele ca ele sa scape de dintii pofticiosilor. :)

   Concursul consta intr-un pic de ajutor pe care ni-l dati ca Ramona si cu mine sa devenim mai cunoscute.
Asadar, va trebui sa faceti urmatorii pasi:

1. Like paginii Comori Delicioase pe Facebook;
2. Like paginii Bunatati din Natura pe Facebook;
3. Share pozei de concurs pe peretele vostru de Facebook (poza o gasiti pe pagina Comori Delicioase).

De asemenea, m-as bucura foarte mult sa impartasiti cu noi orice amintire sau gand legat de Craciun. Acest lucru il puteti face chiar aici, prin comentariul vostru.

Ii primim in concurs si pe cei care nu au cont pe reteaua Facebook. Pentru aceasta, este obligatoriu sa faceti comentariul mentionat mai sus si sa semnati comentariul cu numele si prenumele.

Extragerea celor trei castigatori se va face in data de 19.12.2013. prin random.org, iar rezultatele vor fi afisate atat in forma de completare la aceasta postare, cat si pe pagina Comori Delicioase pe Facebook.
Am pregatit pentru voi urmatoarele cadouri:

Locul I: Casuta de turta dulce, spiridus, nuci verzi cu scortisoara si sirop de salcam.


Locul II: Casuta de turta dulce, spiridus si bradut, completat cu nuci verzi cu scortisoara si sirop de salcam.


Locul III: Saniuta de turta dulce cu reni, un brad mare si unul mic de turta dulce, respectiv nuci verzi cu scortisoara si sirop de salcam de la Ramona.


Vrabiuta si brazii din jur se duc frumusel la o doamna incantatoare care considera ca mosul este prea batran si prea obosit ca s-o mai viziteze.


Draga mea, sper ca turtitele mele sa-ti vrajeasca cel mai fericit zambet pe chip! <3

Va astept la concurs si va doresc mult noroc!

Nota: Trimit coletele doar pe teritoriul Romaniei.

Cadourile au fost castigate de urmatoarele concurante norocoase:

Premiul 1: Gabi Duceag



Premiul 2: Ada
Premiul 3: Liliana Toma

Rog castigatoarele sa imi trimita cat mai repede posibil adresa si numar de telefon prin e-mail (oarga_rita@yahoo.com). Sper din toata inima ca veti fi bucuroase de cadouri.
Multumesc tuturor pentru participare si pentru sustinere.
Cred ca e prea devreme, dar va doresc Craciun fericit!

107 comentarii:

  1. Mireasma de brad, ninsoare linistita, foc trosnind in soba, aroma de vanilie, coaja de lamaie si scortisoara... Bunica... aceasta este cea mai draga amintire de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos, Daiana. Ma bucur ca ai amintiri atat de frumoase legate de cea mai frumoasa sarbatoare.
      Mult noroc! <3

      Ștergere
  2. Rita,draga mea tu faci Craciunul sa fie minunat prin bijuteriile tale.Craciunul inseamna ce-a mai frumoasa sarbatoare petrecuta cu cei dragi,va urez un Craciun minunat si binecuvantat!!!!Aurelia Stan!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita, Aurelia. Mult noroc la concurs si iti doresc sa ai in casa caldura, liniste si intelegere de Craciun.
      Craciun fericit!

      Ștergere
  3. Craciunul aduce miros de brad, luminite, colindatori, parfum de cozonac si turta dulce... Fie ca in toatele casele si sufletele sa se simta caldura acestei sfinte sarbatori! Craciun fericit tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase ganduri, Daniela. Iti doresc mult noroc la concurs si Craciun Fericit!

      Ștergere
  4. Draga mea ,
    Sunt cele mai frumoase cadouri pe care le-ar putea primi cineva de Craciun .Sustin asta pentru ca anul trecut am avut norocul sa primesc de la tine un coletel cu micile comori gata pregatite pentru a fi agatate-n brad . Momentul acela nu-l voi uita niciodata , mainile imi tremurau pentru ca nu-mi venea sa cred ca pot atinge minunile acelea atata de fragile , dar atata de pretioase , iar lacrimile incepusera sa-mi umezeasca obrajii de bucurie , si asta doar datorita tie !! <3 Pentru asta am rugamintea ca nici comentariul meu si nici share-ul pe care-l voi da cu drag , sa nu participe la aceste concurs !!
    Cat despre amintirile legate de aceasta sarbatoare , cele mai frumoase pentru mine sunt cele in care imi petreceam Craciunul la bunici .Toate acele momente erau magice .Imi este fff dor de acele momente , dar si mai dor imi este de bunici , cei mai buni bunici , bunici pe care din pacate nu-i voi mai vedea niciodata !! :(
    Te pup si te imbratisez de mii de ori !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reusit sa iti fac o surpriza atat de placuta cu turtele, Adinus draga. Imi aduc aminte si eu cum chicoteam in timp ce le-am decorat. Am stiut ca o sa te bucuri foarte mult, mai ales ca habar n-ai avut ce pregatesc eu.
      Cred ca tuturor ne sunt dragi amintirile din copilarie legate de Craciun. Imi pare rau ca nu-i mai ai pe bunicii tai langa tine. Bucura-te insa ca ai avut sansa sa petreci o vreme in apropierea lor. Eu nu am avut aceasta sansa. Sper sa ai parte de multa caldura si liniste de Craciun.
      Te imbratisez cu mult drag! <3

      Ștergere
  5. Zapada cat gardul, brad impodobit cu nuci,mere, lumanari de ceara si o instalatie improvizata, portocale putine,; multi colindatori, ulite intunecoase, dulciuri ambalate in celofan si o pereche de cizmulite negre sub brad. ''Bunica, da' tu esti Mos craciun ?'''... Ce vremuri!

    Camellia Ignat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cam asa arata Craciunul pe vremuri. A fost foarte frumos.
      Te imbratisez cu drag, Camellia si mult noroc la concurs!

      Ștergere
  6. Sunt atat de frumoase incat le-as pune pe post de bibelou ! :)
    Craciunul e sarbatoarea mea favorita,il astept plina de emotii si cred ca asa va fi mereu!Amintiri sunt multe,insa parca ma vad si acum asteptandu-l in geam pe Mos !

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am cuvinte, Rita! Am ramas cu gura căscată privind la bunătăţile şi bijuteriile astea ce le confectionezi. Eşti minunata! iar asocierea cu bunătaţile naturale pregătite de Ramona a fost cea mai bună alegere! Bravo fetelor! Tot respectul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Gabi. Iti doresc mult noroc si o iarna minunata! <3

      Ștergere
  8. Rita cred ca nu intamplator ascult acum o melodie in care se pomeneste foarte des "tu est formidable". Chiar esti formidabila, faci adevarate minunatii si ma inclin in fata talentului tau!

    Pe langa aromele si preparatele specifice acestei perioade, Craciunul mai aduce ceva, si anume bunatate si compasiune in sufletul oamenilor. Din pacate aceste stari sunt prea putin prezente in restul anului, dar e bine totusi ca macar de sarbatori incercam sa fim mai buni, mai intelegatori, mai darnici cu cei care au cu adevarat nevoie.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase, Alina. Din pacate, in goana noastra, nu-i mai observam pe cei care au nevoie de mangaierea noastra. S-o facem macar de Craciun.
      Mult noroc la concurs si mii de imbratisari!

      Ștergere
  9. Craciunul... sarbatoarea sufletului meu... Cele mai frumoase amintiri sunt legate de sarbatoarea Craciunului... Tin minte cum il asteptam pe Mos Craciun cand eram mica, cate eforturi faceam ca sa il alung pe nesuferitul (in acele momente) Mos Ene, dar nu stiu cum se facea ca aproape totdeauna adormeam, vorba mamei, cu doar cinci minute inainte de sosirea mosului meu drag... Hmmm, totusi, o data, L-AM VAZUT!!!! E drept, avea cercei in urechi, ca era o prietena de-a mamei deghizata destul de convingator, dar uitase sa-i scoata, iar eu aveam vreo patru ani si m-au luat cu vorba, m-au pus sa spun poezii si am uitat sa intreb ce e cu cerceii aceia... Am si cantat... Eram tare emotionata, ma intrebam daca micul meu spectacol va fi pe placul Mosului... si, a fost, ca am primit la cadouri...

    Delicat concurs! Doresc mult succes participantilor, si tuturor, o iarna linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandrina, m-am distrat de numai de amintirea ta! <3 Inocenta copiilor e minunata. Mie imi place sa ma pacalesc chiar si acum ca Mos Craciun exista si mor de dragul bradului impodobit ( chiar daca sufar la gandul ca a fost taiat ). Atmosfera de poveste, culorile vii, caldura din casa, mirosul de scortisoara si de prajituri proaspete ma fac foarte fericita.
      Mult noroc la concurs, draga mea si Craciun fericit iti doresc.

      Ștergere
  10. Sunt superbe imi aduc aminte de copilarie de aromele dulci din ajunul Craciunului.Felicitari!
    Estera Flori

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac cadourile mele dulci, Flori. Mult noroc la concurs si o iarna minunata iti doresc!

      Ștergere
    2. Un dar superb de Crăciun. Imi imaginez bucuria puștiului meu la întâlnirea cu asemenea minunății. Cel mai frumos Crăciun abia urmează, alături de copiii noștri (4 ani și 2 luni), care iradiază bucurie, inocență, frumusețe.

      Ștergere
    3. Dupa ce am citit articolul tau referitor la Craciun, mi-ar palce foarte mult ca unul din cadouri sa poposeasca in casuta ta, Ada.
      Mult noroc iti doresc!

      Ștergere
    4. Mulțumesc mult! Pot să te întreb ce preț au mărturiile pentru botez? În ianuarie o botezăm pe cea mică.

      Ștergere
    5. Ada, pentru oferta trebuie sa imi scrii pe mail la adresa oarga_rita@yahoo.com. Multumesc si noroc mult i continuare! <3

      Ștergere
  11. ANTOHE CRISTINA-ELENA14 decembrie 2013 la 13:13

    CRACIUN FERICIT SI BINECUVANTAT !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciun fericit si tie, Cristina, si mult noroc la concurs! <3

      Ștergere
  12. Ce sa mai zic mai Rito ? Ca doara tu-mi stii parerea vis-a-vis de frumuseatale de turte nealcos impodobite pe care tu le faci! Cit despre cei care nu au avut pina acum prilejul sa-ti admire, macar virtual, munca, atunci nu pot decit sa-i asigur de seriozitatea intentiilor tale.
    Tare m-as bucura ca sarbatorile astea care va sa vie sa aduca implinire pe toate planurile pentru toti romanii si nu numai, pentru ca sarbatoarea Nasterii Domnului e prilej de readunare in matca, de alegere, de introspectie in sine, de imbucurare a sufletului si toate astea doar alaturi de cei dragi.
    E sec, parca, un Craciun fara dragii nostri aproape, parca mai gol si golit de semnificatie spirituala insa, daca noi reusim sa facem pace cu noi insine atunci vom reusi sa daruim din preaplinul sufletului si celor de linga noi. Cred ca-n asta consta esenta sarbatorii si vreau sa citez aci o zicere biblica..... "daruind vei dobindi". Nu-i asa ?
    Am o rugaminte .... desi mi-ar placea sa-ti gust turtele minunate, daca in caz ca, al meu comentariu va cistiga la vreuna dintre categorii, rogu-te fa cadoul sa mearga la o persoana nevoiasa care are nevoie de mult mai multa speranta si-un dram de bucurie decit avem noi ceilalti. Ramine la alegerea ta persoana respectiva. Ok ?
    Cu pupaceli si tucaturi ardelenesti, ca doara-mi stii obiceiul, te imbratisez cu mare drag si-ti doresc Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi sufletului tau.





    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Lacramioara, desi mai nou imi place sa-ti spun Mala (de cand mi-ai explicat ca e numele tau de alint), tocmai asta e problema. Cum am spus mai sus, am lipsit foarte mult anul acesta si nu am avut ocazia sa interactionez cu cititorii mei sau cu alti prieteni din lumea virtuala.
      Aceste turte nu au valoare materiala, asa ca imi vine greu sa le daruiesc celor nevoiasi. Pentru ei donez o parte din banii pe care-i castig cu turtele. Consider ca e mult mai important sa-si satisfaca nevoile zilnice. Nu-mi place sa ma laud cu acest lucru, o fac pur si simplu ori de cate ori am ocazia.
      Turtele au valoare pentru cei care stiu sa aprecieze munca creatoare, pentru cei care le primesc stiind ca le-am conceput si le-am decorat special pentru ei.
      In cazul in care vei castiga, ai libertatea sa daruiesti turtitele oricui consideri tu ca i-ar face placere sa le primeasca. Poate Micului Print si suriorii sale care au trecut prin atatea incercari grele, sau poate fetitei care se lupta cu cea mai grea boala. Ramane alegerea ta.
      Te imbratisez cu mult-mult drag si iti doresc mult noroc!

      Ștergere
  13. Minunate si gustoase aceste cadouri.Felicitari pentru tot ceea ce realizezi! Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Marilena. Craciun fericit si tie si bafta la concurs!

      Ștergere
  14. mironeasa alina-elena14 decembrie 2013 la 15:27

    un Craciun Fericit va doresc alaturi de familie si cei dragi!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cele mai frumoase amintiri... tin minte si acum emotia si aerul tare din camera in urma Mosului, care tocmai plecase repede,ca doar trebuia sa duca daruri la atatia copii! De fapt parintii ne pacaleau : ne puneau cadoul ( tin minte si acum ciocolata ,un ceas sau un stilou, o papusa.Pe vremurile de dinainte de Revolutie erau cadouri frumoase) si ne chemau repede, ca pleaca Mosul!!!Sarbatorile de anul asta sunt speciale,pentru ca il avem pe bebele nostru pe care l-am asteptat 10 ani :Andrei!Va dorim sanatate,bucurii si pentru copiii nostri o lume mai buna poate.
    Daniela Dragu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari pentru copilas. Sa va traiasca si sa aveti parte de multe bucurii. Mult noroc la concurs!

      Ștergere
  16. Cele mai frumoase amintiri sunt cu siguranta petrecute la bunici in copilarie. Pregatirile erau in toi, cozonaci, sarmalute, fel si fel de preparate din porc iar noi cei mici eram la sanius, veneam in casa imbujorati sa mai vedem preparatele, sa le mai mirosim si iar fuguta la joaca. Dupa masa, ne imbracam frumos, mergeam cu colinda, si nu era ca si acum sa primim bani, ne ofereau dulciuri, colacei, mere si ma bucuram de ele de parca nu mai vazusem niciodata, dar asa era copilaria atunci, te bucurai de orice si nu facem mofturi cum fac copiii din ziua de azi. In seara de Ajun pregateam bradul. Legam bomboanele, ciocolatel cu ata, le asezam in brad, globuri puneam dar putine insa era cel mai frumos brad. Asteptam cetele de colindatori pana in miez de noapte, iar dupa 12 noaptea, se spunea rugaciunea apoi toata familia se aseza la masa. Era MINUNAT!!! Sper sa mai traiesc asa momente macar din cand in cand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai descris Craciunul ideal, Rocsy. Craciunul de altadata era ceea ce ar trebui sa fie si acum. O sarbatoare a sufletului, momente de implinire sufleteasca, bunatate, daruire, pace sufleteasca. Atmosfera aceea este foarte greu de realizat daca cumparam cadourile pe care le impartim celor dragi. Incarcatura emotionala lipseste la aceste cadouri. Nemai vorbind de masa de Craciun, la care uitam de cele mai multe ori sa spunem o rugaciune, sau pe care o incropim cu preparate cumparate din magazine. O astfel de masa de Craciun nu va avea nici o valoare. Stiindu-te o harnicuta, iti doresc sa readuci in casa ta atmosfera dorita de Craciun si sa imbucuri sufletele celor apropiati.
      Te imbratisez cu drag si iti doresc mult noroc la concurs!

      Ștergere
  17. Craciunul pentru noi a fost intotdeauna sarbatoarea familiei, cand ne intalnim cu totii in jurul bradului, cu mic, cu mare si ne bucuram ca suntem impreuna si sarbatorim nasterea Domnului.
    Si cum familia noastra e una deloc micuta - pentru copii e o adevarata bucurie ca se intalnesc unii cu altii, iar pentru noi, adultii, o adevarata fericire sa-i vedem pe cei dragi noua.
    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va doresc sa va bucurati in continuare unii de altii si sa fti chiar mai multe suflete adunate in jurul bradului.
      Mult noroc!

      Ștergere
  18. De Craciun zambesc gandindu -ma la iernile de acasa, cand mergeam la colindat, cand sania era trasa de caluti, cand copilaria era lipsita de griji si asteptam cu totii la gura sobei ca bunica sa scoata cozonacii rumeni si mandri. Si asa ma apuca un dor de Romania ..Raluca v/d Enden

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca draga, tuturor ne e dor de vremurile copilariei. Era o lume foarte frumoasa de Craciun. Cu zapada imaculata, cu foc de lemne, cu cozonaci si multe altele pe care am uitat parca sa le mai pretuim.
      Iti doresc sa ai un Craciun asa cum iti doresti, cu familia langa tine si cu multe-multe zambete!

      Ștergere
  19. Sunt superbe premiile.Craciunul inseamna -sarbatoare si bucurie alaturi de familie

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari Rita, ai niste maini magice, tot ce creezi face parte dintr-o poveste, pentru mine sarbatorile in familie sunt cele mai frumoase
    Gabriela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase, Gabriela.
      Iti doresc sarbatori fericite si mult noroc la concurs!

      Ștergere
  22. Craciunul pentru noi inseamna sa ne adunam cu toata familia si sa facem bradul, apoi sa asteptam sa vina mosul si sa ne bucuram unii de altii. Si in mod sigur nepoata mea s-ar bucura tare, dar tare de tot de o casuta de turta dulce. De vreo doi ani ma tot roaga sa-i fac. Dar oricum eu n-as putea sa fac frumusetile astea asa ca tine. Superbe sunt, Rita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brandusa, iti multumesc pentru sustinere si sper din toata inima ca o casuta sa ajunga la nepotica ta.
      Am vazut cat de mult tii la ea. Poate ca s-ar bucura de casuta mai mult daca ati face-o impreuna. Iti doresc mult noroc si iti trimit multe imbratisari!

      Ștergere
  23. craciunul .,, zapada miros de brad ,colinde .daruri bucurii

    RăspundețiȘtergere
  24. Craciunul inseamna caldura, liniste, bucurie, miros de cozonaci si colindatori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc un Craciun asa cum l-ai descris. Cu caldura, cu liniste, cu multe bucurii, cu colindatori si cu miros de cozonac. Mult noroc!

      Ștergere
  25. Răspunsuri
    1. Multumesc si ma bucur ca va sunt pe plac. Mult noroc la concurs!

      Ștergere
  26. Pentru mine Craciunul este o sarbatoare magica, iar cea mai frumoasa amintire legat de el este aceea in care mergeam la bunici, si veneau colindatorii, focul era aprins in soba..amintiri frumoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai amintiri atat de frumoase, Anca Gabriela. Mult noroc!

      Ștergere
  27. Craciunul este cea mai indragita sarbatoare; de Craciun lumea parca este mai buna, mai darnica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca noi toti iubim Craciunul si il asteptam cu mult drag. Noroc la concurs, Geta!

      Ștergere
  28. turta dulce o asociez mereu cu sarbatoarea magica a Craciunului...insa acum, cand am vazut creatiile dvs.si mai mult aduce cu magia momentului.incredibil ce lucrati acolo...felicitari si mult succes !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru comentariu, dar din pacate nu ne-ati lasat nici un nume ca sa va putem include in lista concurentilor. Sper sa reveniti cu un alt comentariu.

      Ștergere
  29. M-am inscris.SARBATORILE DE IARNA SUNT MAGICE,UN PRILEJ FRUMOS DE A SARBATORI ALATURI DE CEI DRAGI IN JURUL UNEI MESE IMBELSUGATE.

    RăspundețiȘtergere
  30. Anul acesta familia noastra creste cu un membru in plus asa ca Mosul a venit din timp cu un dar minunat pt noi :).Sarbatori fericite tuturor!!!
    super dulce concursul dvs.!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari pentru bebelus. Sa va aduca multe bucurii si sa creasca mare si sanatos.
      Sarbatori fericite si noroc mult!

      Ștergere
  31. Craciunul are ceva magic si il asteptam mereu cu bucurie. cat despre turtitele tale, sunt la fel de magice. bibelouri.
    Iar dulceata de nuci si siropul de salcam sunt delicatese. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase, Cristina Maria. Cred ca turtitele s-ar simti bine in casa ta. Cat despre dulceata si sirop, am avut ocazia sa le gust. Sunt intr-adevar delicatese. Te imbratisez cu drag si iti doresc mult noroc la concurs!

      Ștergere
  32. Un Craciun fericit,sanatate multa,multumiri pentru acest minunat concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult noroc, Gabriela. Ma bucur ca iti plac cadourile noastre.

      Ștergere
  33. fb gina whim
    https://www.facebook.com/ginawhim/posts/583059441747630
    Pentru mine Craciunul este o sarbatoare magica...va doresc si dvs sarbatori binecuvintate cu tot ce-i frumos,alaturi de cei dragi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru urari. Asemenea va dorim. Mult noroc la concurs!

      Ștergere
  34. Colindatori, miros de cozonac si portocale, veselie si o familie mare si unita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmm, portocalele intr-adevar ma fac sa imi aduc aminte de Craciunul de altadata.
      Mult noroc la concurs!

      Ștergere
  35. Imi pare rau ca a trecut asa de repede timpul si ca nu mai sunt un copil. Adoram cand veneau sarbatorile si ma pregateam de colindat, invatam cantece impreuna cu ceilalti prieteni si vecini si nu mergeam la colindat doar copii cei mici ci si cei care aveau si 17-18 ani. Era asa de frumos. Imi aduc aminte cu drag si de pregaterile de Craciun la care participam toata familia: eu si fratele meu, mama mea cea draga si bunicii mei care acum nu se mai afla printre noi. Daca as putea, macar pentru o clipa, as da timpul inapoi si as mai sarbatorii macar o data Craciunul asa cum faceam o data. Dar asta este timpul trece si trebuie sa ne resemnam, sa mergem mai departe cu cei care mai sunt langa noi si cu cei pe care ii intalnim in viata si devin persoane importante pentru noi.
    FB: Ionescu Ana-Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana-Claudia, din pacate nu putem da timpul inapoi. Raman insa amintirile frumoase care ne bucura sufletul.
      Iti doresc un Craciun linistit in compania celor dragi si mult noroc la concurs!

      Ștergere
  36. bunatatile astea imi aduc aminte de mamaia mea care nu mai este, cand intram la ea in bucatarie mirosea numai a cozonaci si a turta dulce, doamne ce bine era sa fiu copil....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mere Verzi, imi pare rau de bunica ta. Ele sunt cele mai dragi fiinte pe fata pamantului.
      Mult noroc la concurs si Craciun fericit alaturi de cei dragi!

      Ștergere
  37. Numai bunatati care ma duc cu gandul la Sarbatorile copilariei, Multumim si Sarbatori Fericite !!!

    RăspundețiȘtergere
  38. Bunatati cu gust si miros de sarbatoare! Mi ar placea sa castig dulciuletele pentru nepotica mea ce este innebunita dupa turta dulce, in plus, craciunul pentru noi, cei din familie, inseamna reunirea fratilor plecati in strainatate, sentimentele de bucurie si armonia ce se regaseste imprejurul bradului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc mult noroc ca s-o poti face fericita pe nepotica ta.

      Ștergere
  39. Pentru mine Craciunul inseamna povestea dimprejurul bradului, mirosul de dulciuri si aroma de portocalele proaspat decojite, bucuria venirii mosului cu daruri si arderea artificiilor.

    RăspundețiȘtergere
  40. Turtita aceasta dulce ma duce cu gandul la copilarie cand, in fiecare an, la casa de la tara a bunicilor, soseau colindatorii si de fiecare ii serveau cu turta dulce! Mai vreau sa fiu copil!

    RăspundețiȘtergere
  41. Intregirea familiei e ceea ce ma duce cu gandul in permanenta la Craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este. familia este cea mai importanta de Craciun. Noroc la concurs si Craciun fericit!

      Ștergere
  42. Vai Rita ce cadouri frumoase.Craciunul pentru mine e un moment de bucurie cand il petreci alaturi de familie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc multa liniste si dragoste impreuna cu familia ta, Liliana. Intr-adevar, cand spunem Craciun, ne gandim la cei dragi noua. Iti doresc un Craciun cu multe bucurii alaturi de cei dragi, cu liniste si impacare sufleteasca, si, de ce nu, cu unul din premiile de aici. :)
      Te imbratisez cu drag si mult noroc la concurs!

      Ștergere
  43. Pentru mine Craciunul inseamna bucuria de a fi impreuna cu cei dragi!
    Fie ca aroma de brad, portocala, colindele, cozonacul cald si mirosul de iarna sa va umple inimile de bucurie si sufletele de liniste. Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru urari. Iti doresc un Craciun care sa-ti dainuiasca in suflet toata viata.
      Mult noroc la concurs!

      Ștergere
  44. Rita mea draga,
    nu ma pot abtine, tre sa zic ca sunt cele mai frumoase turtite si casute mestesugite pe care le-am vazut de cand ma uit eu pe aici, prin lumea de poveste a sarbatorilor. Felicitari!!
    Despre Craciun, mi-aduc aminte ca am mai povestit noi despre coaja de portocala si mirosul ala magic care il aduce pe Mosu :) nu aveam arome de scortisoara, ghimbir sau anason. Aveam mirosul de brad, dragostea bunicilor, zapada din belsug, cozonac. Aveam bucurie in suflet! <3
    Mi-ar fi placut sa tin in palmele mici o turtita, una din minunile tale de poveste <3
    Sa ai Sarbatori Frumoase alaturi de ai tai!
    Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, imi aduc aminte perfect de toate povestile noastre de Craciun.
      Fie ca toate Craciunurile care urmeaza sa le petrecem tot la fel de frumos si sa ne bucuram de sufletele calde ale celor dragi. Mi se umple inima de bucurie numai cand ma gandesc la bucuria celor care vor primi turtitele. Iar siropul de salcam le va fi de folos impotriva virozelor.
      Te imbratisez cu mult drag si iti doresc mult noroc la concurs!

      Ștergere
  45. Craciunul e sarbatoarea mea preferata din an! Pe langa imensa semnificatie crestineasca, imi place ca- macar acum- toti ai casei, indiferent in ce colt al lumii traiesc, se aduna in casa parinteasca, in jurul mesei pe care se afla cele mai alese bucate. Ca la mama... Imi amintesc de serile geroase cand mergeam cu colindul, iar la intoarcere ne ghemuiam langa soba. Doamne, ce vremuri! Voi ramane un vesnic copil si incerc din rasputeri sa ii creez si fetitei mele un univers magic, plin de emotii frumoase!
    Ana Moldo

    RăspundețiȘtergere
  46. Cea mai frumoasa experienta de Craciun a fost cand am primit cadou 15 brazi frumosi cum nu mai vazusem. Asa ca mi-am oprit unul si m-am transformat in Mos Craciun si am facut fericite alte 14 familii. Bucuria lor mi-a umplut sufletul si nu mai imi doream nimic mai mult. Iti doresc un Craciun Fericit si bucuria celor ce vor primi darurile sa ti se intoarca insutit! Te imbratisez cu drag, Dana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana draga, nu ma pot lauda ca am facut fericite atat de multe familii deodata. Bucuria de a darui este insa prezenta in viata mea. Este un sentiment special pe care nu ai cum sa-l experimentezi decat daca incepi sa daruiesti. Te felicit pentru gestul tau si cred ca intr-adevar nu ai mai avut nevoie de daruri la cata bucurie ai adus acelor familii. Multumesc pentru urarile de bine si iti doresc si eu, la randu-mi, multa liniste de Craciun. Sa fii inconjurata de dragostea celor dragi si sa ai parte de impacare sufleteasca. Craciun Fericit!
      Te imbratisez cu drag si iti doresc multa bafta la concurs!

      Ștergere
  47. Pentru mine Craciunul inseamna in primul rand zapada, chiar daca nu iubesc iarna si frigul.Locuiesc la munte, iar imaginea brazilor acoperiti cu hainute groase si pufoase, este minunata.Apoi, Craciun inseamna cozonac cu nuca, sarmale si vin fiert, bomboane din brad si masa imbelsugata impreuna cu cei dragi si cu prietenii.Tabloul perfect este completat cu miros de cetina, daruri cat mai multe, Mos Craciun, zambet inocent de copil, colinde si bradul cat mai bogat.

    FB: Adina Gavriloi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, esti o norocoasa. E foarte frumos sa fii la munte de Craciun.
      Iti doresc Craciun fericit si bafta la concurs!

      Ștergere
  48. Multumesc pentru gandurile asternute si mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  49. CRACIUNUL ESTE UN MOMENT MAGIC PLIN DE FERICIRE SI DE SURPRIZE AR TREBUI SA FIE , FIECARE ALATURI DE FAMILIE SI DE PERSOANA IUBITA...CRACIUNUL ESTE PERIOADA IN CARE SINTEM MAI BUNI.FACEM FAPTE BUNE SI LE IERTAM CELOR CARE NE-AU GRESIT CU CEVA.CREDEM INTR-O LUME MAI BUNA SI TINEM UNI LA ALTI.VISEZ LA BRADUTUL IMPODOBIT LA NEAUA ARGINTIE SI LA CIOCOLATA CALDA LA COLINDE ASCULTATE CU FAMILIA .

    RăspundețiȘtergere
  50. Imi place Craciunul pentru ca mi se pare cea mai frumoasa si magica sarbatoare. Imi place bradul impodobit la loc de cinste in casa.Imi place zapada si chiar sa ninga in seara si ziua de craciun.Colindele care se aud de peste tot.Este pentru mine o sarbatoare magica!
    Va doresc si voua un Craciun magic si multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  51. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  52. imi aduc cu drag aminte de emotia si bucuria de a darui... si ma bucur teribil ca am ramas cu asta. sper sa i-o pot transmite si eu copilului meu :) sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere