19 aprilie 2012

Tort "Visez sa fie vara"

A trecut aproape un an de cand am descoperit placerea de a decora prajituri. De atunci, toata familia mea beneficiaza de torturi gandite si realizate in mod special. Este un alt mod de a le arata cat de mult ii iubesc.

 Scumpul meu sotior, Dani, si-a dorit aproape toata iarna sa vina vara. Buun! Cum sa-i indeplinesc dorinta? Tort cu flori - nu prea merge pentru barbatelul meu. Ar fi grozav un peisaj, dar cum sa-l fac? O singura solutie: invat sa pictez! Zis si facut. Cateva tutoriale pe youtube mi-au fost de mare ajutor. Am prins curaj si am conceput acest tort de care sunt foooarte mandra. Gradina de vara cu luminisul insorit care-ti aduce zambetul pe fata: Ce grozav e sa traiesti in aceasta lume atat de frumoasa, unde parca toate sunt facute sa ne incante privirea!
Atunci nu m-am gandit ca intr-o zi o sa-mi fac blog. Dar iata ca s-a intamplat, asa ca public aceste poze care au fost facute ca amintire pentru noi.






Tortul a fost cu crema caramel, pentru ca noi suntem mari iubitori de caramel. Baza tortului l-am imbracat in ganache de ciocolata, iar fondantul si florile le-am facut din pasta de zahar cu bezele. Am pictat pe fondant cu coloranti alimentari sub forma de gel, diluati doar o idee cu extract de vanilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu