21 noiembrie 2012

Pregatiri pentru Gastrofest 2012

Ah, ce pasiune mi-am mai gasit si eu! Hobby e prea putin spus. E o pasiune care ma termina fizic. Psihicul meu, insa, e in al saptelea cer. Imi place sa creez. Imi place atat de mult, incat sunt in stare sa nu dorm omeneste cu saptamanile. Mare schimbare a adus pasiunea asta in viata mea. Nu ma voi plange, desi sunt ingrozitor de obosita. Va arat, in schimb lucrusoarele pe care le-am pregatit pentru Gastrofest, eveniment organizat, in perioada 23-25 noiembrie, de Camera de Comert Industrie si Agricultura Timis in parteneriat cu Asociatia Nationala de Gastronomie din Romania. Felicitari Camerei de Comert pentru aceasta initiativa!
Daca vreti sa cititi mai pe larg despre acest eveniment, trebuie sa navigati la pagina CCIAT , sau pentru o informare mai aproape de sufletul nostru, la Uica Mihai. Sunt mandra ca am fost invitata sa particip la aceasta expozitie. Lucrez, lucrez si sper sa termin tot ce mi-am planificat pana maine dupa-amiaza, cand o tai spre Timisoara. Astept cu nerabdare sa-l revad pe Uica Mihai si pe doamna Geta, pe Marioara Virtop, pe Ridick Remus, cunostintele mele noi din septembrie. Pe acesti oameni minunati cu suflet si maini de aur i-am intalnit prima data la Campionatul de Gatit in Aer Liber care s-a organizat in Cluj. Cititi despre ei. Merita sa-i cunoasteti.
Si acum, parada decoratiilor de turta dulce.
Picturile mele pe turta dulce

Drumul spre casa


si Amurg de iarna


apoi gasca ursuletilor, impreuna cu alte decoratiuni de Craciun














Sper ca maine voi avea un pic de timp sa fac poze la restul decoratiunilor. Pana atunci, ursuletii isi iau la revedere.
Va asteptam la Gastrofest!

Update 29.11.2012.

Ma intreb ce gandesc mai nou cititorii blogului meu. Incep cate o postare si revin asupra ei dupa o saptamana.  Mi-ar place foarte mult sa pot dedica mai mult timp blogului. Inainte de plecarea la Timisoara abia am reusit sa pozez in mare viteza lucrusoarele pe care le-am pregatit. Mare necaz ar fi fost pe capul meu sa nu le pot avea drept amintire! Colectiile mele de cizmulite, manusi, caciulite de Mos, casuta si biserica de turta dulce, renii, saniuta, multi braduti si decoratiuni pentru bradul de Craciun.
Cizmulitele vesele:










si puzzle-uri pentru bucuria copiilor.




Casuta, biserica si celelalte decoratiuni apar doar in pozele pe care le-am facut la expozitie. Asa ca sunt nevoita sa va ademenesc si la Gastrofest. Va astept cu zambetul pe buze! N-o sa va para rau daca vizitati oraselul meu de Craciun. Ne revedem!

24 de comentarii:

  1. Suunt minunate draga Rita!! Felicitari pentru tot ceea ce faci!! Eu stau si ma uit si ma minunze, si iar ma uit si ma minunez, esti tare harnica si pasionata! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase, Paula. Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  2. Eu de abia astept sa ne intalnim si sa ne cunoastem! Chiar faci niste minuni, draga Rita. Deci, n-am voie sa pap niciun ursulet?? :(((((((((((((((((((((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum de n-am observat comentariul tau, nu stiu. Acum ne=am cunoscut deja. Si ai papat si ursuleti, mancacioaso! Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  3. Nu exista cuvinte pentru ceea ce faci tu ! Foarte frumos ! Mi-ar placea sa faci diverse tutoriale, sa ne impartasesti si noua din tainele creatiilor tale.
    Cu simpatie,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela draga mea, tot planific aceste tutoriale, dar din pacate m-am aglomerat peste masura. Din august am tot strans poze pentru tutoriale, dar nu reusesc sa fac nici o postare. Bietul meu blog a cam fost parasit. Abia astept sa ma reintorc la el si, implicit, la voi. Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  4. Opere de arta!esti ata de talentata si ai atata rabdare sa le faci cu migala...eu nu as putea!Felicitari!
    Poate ne vedem maine sau sambata (incerc sa ajung desi sunt cam bolnava)!
    Succes la festival!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alinuta, sunt fericita ca am avut ocazia sa te cunosc. Abia astept sa ne mai revedem. Pupici duuulci de la Cluj.

      Ștergere
  5. Supeeeeeeerb! Am sa incerc sa vin sa vad aceste minunatii si live!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daiana, ma bucur ca ai venit in vizita la Gastrofest. Sper ca micile mele cadouri sa-ti aduca aminte de mine pana la o noua intalnire. Te pup!

      Ștergere
    2. Mersi frumos inca o data! Vor ajunge la loc de cinste in bradul de Craciun!

      Ștergere
    3. Ce bine! Voi fi prezenta la tine si de Craciun!

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt! Numai lucruri minunate ies din manutele tale. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, iti raspund cam tarziu. De-abia acum am vazut comentariul tau. Multumesc pentru vizita.

      Ștergere
  7. absolut fabuloase creatiile tale,chapeau bas in fata unui asa talent artistic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alison. Gasca mea de ursuleti e incantata de vizita ta. Te mai asteptam pe la noi.

      Ștergere
  8. Doamne,cat sunt de frumoase creatiile tale.Nu as strica nici macar una,dar absolut nici macar una,oricat de pofta mi-ar fi.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia scrie-mi dumneata adresa pe mail, sa-ti trimit cateva podoabe de pom, in acest caz! Nu-l public. Al meu e oarga_rita@yahoo.com

      Ștergere
  9. Exceptional!!!
    Am gasit un pic de timp sa te vad (printre cateva comenzi si altele ce m-au tinut prinsa pana peste urechi in ultimele 2 luni) si m-ai lasat cu gura cascata, draga Rita. "Amurg de iarna" este absolut superb, mi se pare incredibil cat talent poti avea sa pictezi in acest fel, pe turta dulce. Pur si simplu nu stiu ce cuvinte s-ar potrivi mai bine... Bravo, bravo, bravo!
    Adorabili si ursuletii, maiastra dantelaria din zahar de pe bradutii de turta dulce. Ce mai, esti un suflet de artist desavarsit!
    Te pup cu drag si la cat mai multe astfel de minunatii. Mi-ai facut ziua frumoasa, iar pentru asta iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana! Ce mult ma bucur sa te vad. La fel de ocupata am fost si eu. Sa mai vii pe la mine, neaparat. O sa pun si restul pozelor, dar, la fel ca si tine sunt ocupata pana peste cap. Mor de ciuda ca e atat de scurt timpul pe care-l pot dedica blogului. N-as fi crezut vreodata ca voi expune la un astfel de eveniment. Viata are multe surprize placute. Te pup si sper sa-ti revii cu timpul ca sa admiram noile frumuseti create de tine.

      Ștergere
  10. ce decoratiuni superbe!sunt sigura ca sunt delicioase!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca sunt bune, dar eu nu le-as putea manca. Imi sunt tare dragi.

      Ștergere