3 mai 2014

Marturii de turta dulce pentru Augustina

Aceasta postare este dedicata prietenei mele Augustina si sotului sau, Octavian.
Ea se casatoreste astazi, si pentru ca este o fata directa care nu trancaneste prea mult, as spune chiar tacuta, nu voi folosi nici eu multe cuvinte.

Va dorim multa fericire in viata de familie, sa fiti sprijin, bucurie si mangaiere unul altuia, sa va pretuiti si sa va iubiti unul pe celalalt.
Casa de piatra, dragii mei!



Sunt convinsa ca turtitele fermecate va vor purta noroc, iar dedicatia mea o sa va bucure.

5 comentarii:

  1. Cu frumusetile astea ai cucerit inimile, Rita draga!
    Casa de piatra si din partea mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mala scumpa, atat pentru cuvintele frumoase, cat si pentru urare.
      Asa cum am spus, sper ca turtitele sa poarte noroc mirilor.
      Te imbratisez cu mult drag si iti doresc o saptamana minunata!

      Ștergere
  2. Aboslutely stunning! Best wishes to the happy couple :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, thank you, Paula dear! I've been missing you! <3
      Thank you for your visit and wishng you all the best.
      Hugs. <3

      Ștergere
  3. SUPERBE!!! Casa de piatra fericitilor posesori ai acestor minunatii rezultate din mainile tale fermecate!!
    Te pup Rita, si nu ma mai satur sa-ti admir munca ta minunata!

    RăspundețiȘtergere