15 aprilie 2012

Turta dulce - Ornamente pentru masa de Paste


Cadouri de la iepuraş pentru toţi!

Obiectele de turtă dulce pe care le-am decorat anul acesta au fost făcute cadou apropiaţilor mei.
Prima mea postare este o cutie cu cadouri oferit tuturor celor care se rătăcesc pe net şi îmi descoperă blogul.
Paşte fericit!















Primiti un coş cu puişori, unul cu iepuraşi
















şi unul cu flori.

Mai am pentru voi flori mari rosii, roz,
                                                                                   


                                                                                  















şi multe mărunţisuri.

                                                        



















Revin cu reţeta pentru turtă dulce pe care o folosesc si cu modul în care le decorez.

5 comentarii:

  1. Adevarat a inviat!!!
    Rita draga, iti multumesc din suflet pentru dedicatie :P
    Ai maini de aur, felicitari!!! Astept cu mare interes si urmatoarele postari :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.
    Sunt foarte fericita ca mi-ai vizitat blogul.
    Tu, Laura, Gabriela Cara si autoarea blogului Dulciuri fel de fel sunteti cele care m-ati indrumat pe aceasta cale si m-ati inspirat.De aceea mi-am permis sa va trimit acest cadou.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat a inviat!

    Felicitari pentru ceea ce faci! Sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos!Foarte inspirata ai fost sa faci asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult sa-mi impodopesc casa de sarbatori, iar cand ma apuc de decoratiuni nu ma mai pot opri. Asa ca am intotdeauna cadouri dulci pentru cei dragi.
    Multumesc pentru apreciere.

    RăspundețiȘtergere